Hoppa till innehåll

Så j¨vla gott med Semlor!

januari 25, 2012

I början av förra veckan köpte mamma hem semlor från ica, jag och mina bröder åt dem på kvällen och j¨vlar vad gott det var! hade helt glömt bort hur gott det är med semlor, helt klart underskattat.

Hon frågade även om jag kunde baka bullar som hon kunde lägga i frysen tills fettisdagen och det gjorde jag gärna men inte fryste jag alla bullar utan det blev några semlor gjorda som vi fikade på i söndags och en sak kan jag säga att mina slog lätt de där butiksbakade semlorna, men så är de alltid hembakt är så gott som alltid bäst! 😉

Receptet kommer ifrån Semlor.nu och i receptet stod det att de blir 20 jag fick till 18 🙂

Det ska såklart bjudas på lite bilder också! 😛

 

Vänliga Hälsningar
Christoffer

No comments yet

Lämna en kommentar